Anonim11 Hamilelikle gaz sancısı çekenler var mı ne yapsam çare yok dünden beri hiçbir şey yemedim midem hala çok kötü ve ishalim ona rağmen karnım çok şiş ve hazımsızlık var
beyzzsenturkk Anonim11 soda içtim eğildim kalktım hava soguktu dısarı cıkamadım evde deli gibi döndüm durdum bir süre hic bisey yemedim sadece su ictim kayısı yedim sizinde geçer inşallah kayısıyı bol tüketin