Hira3333 2 gün önce sadece akıntı ile birlikte kan görmüştüm doktora gittim düşük riskin olabilir ama gebeliğin sağlıklı ilerliyor dedi ilaç verdi düşük olmasın diye ama o günden beri kan gelmedi normal akıntı geliyor sizce risk kalktı mı ?
Sevim2211 Hira3333 Gebeliğin sağlıklı ilerliyor dediğine göre sıkıntı yoktur. Akıntı gelmesi gayet normal ilerleyen zamanlarda daha çok artacak. Belki de bi enfeksiyon vardı o da olabilir. Bir daha ki randevuya kadar yine de çok yormayın kendinizi