A_sli10 Kızlar dün kahve rengi lekem gelmişti 7 haftalık hamileyim , bügünde biraz vardı ağrım sızım yok nedeni nedir acaba
Sevim2211 A_sli10 bende oldu canım 13. Haftaya kadar devam etti yerleşme kanaması deniyor. Doktor progestan başlamıştı
Zeyneppp7 A_sli10 korkutmak istemem ama benim de bir önceki gebeliğim de 9+0 da gelmişti. Sonu kötü bitti. Bence her ihtimale karşı gitmeni öneririm bende 3 gün sonra gitmiştim meğersem ilk leke geldiğinde kalbi durmuş . Seninkinde aynısı olacak diye birşey yok ama doktora git yinede
mcansum A_sli10 mutlak gidip kontrol girmelisin bilemezsin git için rahatlasın gerekirse progestan alırsın
guzelanne01_ A_sli10 canım yerleşme o kızımdada oldu şuanki hamileliğimdede oldu kızımda devam etti devam edince doktor progestan verdi Kanamasını durdurucu iğne yaptı Bu hamileliğimde iki damla kan geldi Bir daha gelmedi gelirse giderim 7 haftalığım bende sende gelirse git bekleme
eserdem Yerleşme kanaması diyor doktorlar. O haftalarda benimde olmuştu. Den yine doktorun ile iletişime geç ama içini ferah tut sakin panik olma böyle şeylerde 🌸
Sevim2211 eserdem benim 13.te bitti yani çok silik geldi 14 haftaya dönmeden de bitmişti. Ama progestan kullandım dediğim gibi
guzelanne01_ Zeyneppp7 canım aslında ilacın hiç bi hükmü yok Herşey Allahtan kızımda durdurucu iğne vurdular 6 ay kanamam gece gündüz oldu progestan içtim 6 ay günde 3 kere hepsi düşer dedi şiddetli bi kanamaydı Hamd olsun kızımı kucağıma aldık gitmedim diye kendini suçlama yani ki tabiki gidilmesi doğru yinede