Shryrydn ilk bebis olunca bazen erken bazen gec hissdeiyorun canm kendini kimseyle kiyaslama kotu hissedersin kendini bende ilk 18+2 de balon veya sakiz sisirirsinde patlar gibi hissettm sonda gun gectikce siddetlendi hareketleri simdi 38 haftaligiz afedersin rahimden degil karnimi delip karnimdan cikicak sanki 😂😂