Mervim Benim bebeğim biraz önde gidiyordu, ben de dahil olmak üzere ailede şeker ve şekere yatkınlık vardı. Şeker yüklemesi yaptırdım ve çok şükür birşey çıkmadı. Birşey çıkma ihtimali tedirgin ediyordu, içim rahat oldu en azından. Yine de dikkat ederek ilerliyorum.