Sezenaksukarademir Sudesu_1 keşke. İlk 5 ay benim için çok zordu sizi de az çok anlayabiliyorum. Bu gebeliğim olduğunca kolaydı çok şükür rabbim aratmadı. İnşallah tez zamanda sizlerde hamile kalırsınız
536770 Sudesu_1 kasık ağrım vardı göğüs hassasiyetim çok vardı birde halsizlik vardı ben bu ay mfk yöntemini denedim 3-2-3-2 die bakalım benimde 19 inşallah tutmuştur🙏🏻
536770 Ben hala test yapmadım 1gün geçti zaten inşallah olmamda vardır🙏🏻 Ama hiçbirşekilde belirti yok hala