Sudesu_1 Gzmklncc o 10 gün öncesi ağrılara inanmıyorum artık 2 3 aydır 10 gün öncesinden başlıyor ama adet oluyorum senin akıntında varmış ama belki olabilir
Sudesu_1 eylulmihrasmom ya inşallah benimde 19 bat . Belirti olmadan da hamile olma ihtimali var canım ya
eylulmihrasmom Sudesu_1 insallah öyledir 🤲🏻🤲🏻adet belirtim de yok🤦🏻♀️ normalde kasıklarım ağrırdı şişkinlik olurdu hiç bi şey yok
Sudesu_1 Avukatnk yaptığın çok doğru birşey ama keşke öyle olabilsek 1 2 gün meşgulüyet buluyoruz sonra hoppp yine aklımızda ama 😏
536770 Benimde 19 bat sadece kasık ağrım var oda bugün başladı geçen ay adetimden 1gün önce test yaptım silik gördüm kan verdim 8,36 dedi 1gün aonra adet olunca doktora gittim kimyasal olmuş dedi .
Sudesu_1 536770 hadi ya üzüldüm 😔 Geçen ay da kasık ağrın varmıydı benimde bat 19 ama ben 20 diye düşünüyorum beklıyorum test filan yapmadım
Sudesu_1 eylulmihrasmom bnde 1 yıl önce düşük yaptım hala gelen giden yok bakalım . Normalde belirtileri belirgin şekilde görürmüsün ben her ay belirgin şekilde hissediyorum o yüzden hamile kalsam da ayırt edemem
536770 Sudesu_1 kasık ağrım vardı göğüs hassasiyetim çok vardı birde halsizlik vardı ben bu ay mfk yöntemini denedim 3-2-3-2 die bakalım benimde 19 inşallah tutmuştur🙏🏻
eylulmihrasmom Sudesu_1 evet ben de görürüm belirti şişkinlik ağrı şu an hiç bi şey yok uygulamaya göre bugün adet günüm çok hafif bi kasıklarım ağrıyor insallah adet olmam🥲
Thloe eylulmihrasmom merhaba benimde bat 22 normalde tam 7 gün öncesinden göğüs ağrım olurdu regle 1-2 gün kala geçerdi bu ay hiç göğüs ağrısı yaşamadım bugünle birlikte 4 gün var reglime bugün sadece göğsümde dolgunluk hissediyorum yine ağrı yok bende anlamadım her ay normalde regl belirtisini hamilelik sanardım bu ay hiç belirti yok