cigdemglbhr sigaradan çok günde 2-3 kere nargile içiyordum, sigara da içiyordum ama arada bir öyle bağımlı değildim ama kesinlikle nargile bağımlısıydım, üstüne bir de antidepresan kullanmaya başlamıştım biraz ailesel yönden sıkıntılı dönemdeydim. Sonra gebe olduğumu öğrendiğim gün hem sigara nargile hem de antidepresanı bıraktım. Çooook zorlanıyorum ama bebeğim iyi olsun yeter 🙏🏼 Bırakamayan kimseyi de kınamıyorum bu bi bağımlılık ben kendime şaşırıyorum nasıl bu kadar iradeliyim diye ama kesinlikle içmediğiniz de bebeğinizin nasıl sağlıklı büyüyeceğini düşünün, içtiğinizde onun parmak kadar ciğerlerine de nikotin dolacağını düşünün… 🌸