Deletedmom_31 Spinal sezaryenden kaç gün sonra eğilip çömelmeye vs başlayabildiniz? Yerden bir şey alamıyorum, bebişin altını bile değiştiremiyorum korkudan dikişime zarar gelecek diye :( çok acıyor
Zeyzey_12 Deletedmom_31 6 saat sonra herşeyi yaptım ama zorunluydum yardımcım yoktu canım yandı tabi ama yapılıyor bi şekilde
Can-21 Deletedmom_31 sezeryanda çok korkuyorum ben sezeryanla doğum yaptım 40 gün boyunca sadece oturabildim uzandığm zaman kalkamiyordum dikişlerimden kaynaklanıyordu galiba çünkü benden sonra kaç kişi sezeyan ile doğum yaptı herkes hemen ayaklandı.:(
Minigim38 Deletedmom_31 bugün 22. Günüm bi 15 hiç yere eğilmedim yüksek yerlere uzanmadım ağrım olduğu için değil ama dikişim açılırsa diye korkudan 🤭
Rabia04_09 Deletedmom_31 Acı eşliğiyle alakalı bir durum bu bence. Benimle aynı zamanda doğum yapan bi arkadaşım vardı doğum ertesi hop oturup hop kalkıyordu çok rahattı ama ben rahat 15 20 gün robot gibiydim. Annem ve kayınvalidemde dönüşümlü kaldığım için eğilecek bi durumum da olmadı ama anca 20. Günden sonra biraz biraz normale dönmeye başlamıştım
gkcnn Deletedmom_31 biraz kişiyle alakalı bir durum sanırım bende sezaryen oldum ertesi günden itibaren her şeyi kendim yapmaya başladım