Kızlar 17+5teyim. Perşembe günü cinsiyeti öğrendim bir sıkıntı yoktu ultrasonda. İki gündür kasık ve belimde ağrı var. Başka bir sıkıntım yok. Yürürken, yatarken hiçbir şeyim yok. Bu zamana kadar da şükür Allah’a güzel giden bir gebeliğim vardı. Normal mi acaba büyüdüğü için mi oluyor? Eşim artık psikolojik olarak iyi olmadığımı düşünüyor😅 sadece ekim ayında 3 kez, kasımda 2 kez doktora gittim. Bunun harici sık sık kan ve idrar tahlili veriyorum onlar da normal. Sizin de olmuş muydu bu haftalarda? Sanki kasığa baskı yapıyor gibi değişik yani tam anlatamıyorum da