Son 3-4 gündür gaz sancısı gibi sancım oluyor, bazen bıçak batıyor gibi kasıklarımda oluyor genelde karın bölgemde de oluyor. Daha önce yaşamadığım bir acı ve ağrı dayanılmayacak gibi değil ama rahatsız edici. Bazen belimle de birleşiyor bel, kasık, karın ağrısı yaşıyorum bu normal mi, üşütme mi, ya da başka bi şey mi