Berfin1221 1 aralık bat . 13 aylık evliyim , 11 ay önce kalp durması sonucu kürtaj oldum (evlendim hemen kalmıştım bebeğime)10,5 aydır deniyoruz kalamadım .Doktor denemek amaçlı klomen kullandırdı çatlatma iğneside oldum kist yaptı. Sizlerin 1-2 gün önce yumurtlama olmuş olması gerek 1 gün arayla birlikte olun canım . Doktor bana 14. Gün çatlatma iğnesi vurdu o gün ve bir gün arayla birliktelik önermişti . Ben bu ay takvime bile bakmadım ne zaman yumurtlama olcak diye . Akışına bıraktım rabbim vereceği günü biliyor diyorum inşallah hepimize en kısa zamanda nasip eder 🤲🌸