28 yaşındayım, 1 yıllık evliyim ve Hayatımda ilk kez bir adetim gecikiyor. Normalde her zaman düzenli olan biriyim. Hiç aksamamıştır. Erken olmuşluğum vardır ama hiç gecikmemişti. 9 gün boyunca yaklaşık 4 çubuk test yaptım hepsi negatif. Dün kan verdim sonuç negatif. Böyle ilk kez geciken varmı aranızda. Ne yaptınız böyle bir durumda. Sonradan adet oldunuz mu veya hamilelik mi öğrendiniz. Yorum yazar mısınız