Yasemincee26 Kızlar lekelenmem var. Progestan iğne kullanıyorum ama hala devam ediyor . Korkuyorum Beta yükseliyor çok şükür ama bu lekelenmeler beni korkutuyor
Melek63 @“Yasemincee26”#p25043437benim ilk gebeliğimde oluyordu. Yerleşme kanaması. İkinci de olmadı ama
Mervekara5 Benimde lekelenmem olmuştu 1 hafta falan sürdü hatta 2 kere oldu bende birinde direk kırmızı pembe gelmişti canım endişelenme doktorlara güven