Yasemincee26 canım aynı şeyleri yaşadım doktorum en başından vajinal almamı söylemişti zaten öylede yaptım günde 2 kez ve hiç iş yapmadım dinlendim ama zaten yeni hamileyken bunlar olabiliyor yerleşme kanaması diye geçiyor aslında 🥰 2-3 gün geldi sonra kesildi şükürler olsun doktorum adwt kanaması gibi gelmedikçe ve şiddetli kramp ve sancıların olmadığı sürece sıkıntı yapma ilacına devam et demişti çok şükür silik kahverengi lekeyle geçti seninde öyle olur canım sıkma canını