Adamiranin__annesi niye saçma olsunki annemler köyde oturuyor yıllardır soba vardı, sonra petek döşetip kazanlı kalorifer aldılar köy olduğu için doğal gaz yoktu, kalorifer olmasına rağmen sobada vardı sıcacık sobanın yerini birşey tutmuyor :) üstünde çay kaynıyor içine patates soğan atarlar, börektir çörektir yaparlar :) neyse bu yıl doğalgazda geldi ama hala sobadan vazgeçemiyorlar sıcacık diye :) keşke benimde soba kurma imkanım olsa ama binada soba bacası yok olsa kurardım bi odama şahsen :)