Kızlar allah nasip ederse aralık sonu dogumum olcak bebiş erkek alışverişimi yaptim ama hala cok kararsızım bebek 3 kilo üzeri dogar buyuk ihtimal kızım 3350 dogmuştu 5 yaşinda yaz bebesiydi bide hiç hatırlamiyorum onun alişverişini sizce bu aldıklarim yeterlimi gereksiz fazla fazla almak istemiyorum zaten hep yıkayıp sererim sıcak peteklerin üstüne aldıklarim şöyle;
2 adet 5 li hastane çıkışı
1 adet 3lü isimli tulum şapka eldiven seti
2 adet 1-3 ay tulum
2 adet 0-3 ay ebebek uzun kol zıbın 3 adet kısa kol 3 adet sıfır kol diğerleri 6 ay felan
4 adet içlik patikli alt kıyafetlerinin altına giymesi için
15 çorap
Eldiven yakalık ağız mendilleri vs .
3-6 ay
2 adet tulum patiksiz
2 adet alt üst eşofman takım
6-9
2 adet eşofman takım
2 adet kalın battaniye
1 adet nohut battaniye
3 adet penye battaniye
6-9 ve sonrası diğer aylarda kilosuna gore alırım diye pek almadım öncelik olarak 0-3 3-6 olarak listem yeterlimi