Ezgimmmmm valla bebeğim doğduğundan öyle yapıyorum bu ucuncu çocuğum digerlerinee de böyle yaptım evim dogalgazli sıcak fakat bebek en ufak bi havada hasta olur diye yarım saat önceden odada sıcak derecwse klimayı açıyorum kapak kısmını yukarı kaldiriyorm bebeğe sıcak hava uflemesin diye kova leğen falan getiriyorim yere bir ortu seriyorm sampuan lif faln 10 dk surmuyor sıcak odada hemen havlusuna sarıp ustunu hızlı hızlı giydiriyorum asıl banyoya gotururseniz soğuk hasta olur en iyisi odada sıcak ortamda yikamak