symsymdk Kızlar adetim 1 kasımda bitti düzenli adet görüyorum. Bugün hafif pembe bir lekelenme oldu devamı gelmedi. Acaba yumurtlama dönemi mi yoksa gebelik olabilir mi adetime 2 hafta var daha çok korkuyorum
ogretmenHnmm symsymdk merhaba canim ben de 4 kasımda adet olmuştum tedaviye basladim bu ay klomen kullandim adetimin 2.gunu basladim 5 gün kullandim pazar günü kahverengi leke geldi sonra da pembe geldi küçük dün doktor kontrolüm vardi sordum çok iyi iste yumurta catlamistir dedi belki senin de oyledir
gulseren23 symsymdk Bende de aynısı oldu doktora gittiğimde yumurtlamadan dolayı olduğunu söyledi hiç korkmayın 🥰🌸
symsymdk ogretmenHnmm olabilir canım ben de öyle düşündüm ama tedirgin oldum bi sorayım dedim teşekkür ederim ☺️
ogretmenHnmm symsymdk aynen canım hatta suan 2 tane daha yumurtam varmis biri sagda biri solda 10 mm boyutunda catlatacak kivamda değil cuma günü tekrar kontrole gel dedi
symsymdk gulseren23 ayy Allah razı olsun içime su serptiniz daha 10 aylık bi yavrum var bi an için çok korktum 🥲
Balsesos gulseren23 yumurtlamaya yakın mı oluyor yumurta çatlayınca mı ovulasyonlar takip yapıyorum daha pik görmedim ama bu akşam kahverengi leke geldi