bendiyebiriii canim bende 16 haftalik olucam inşallah benimde öyle bel ve kasık ağrisi oluyor, muhtemelen herkesin dediği gibi bebiş büyüdükçe ağri oluşuyor biraz.. içini ferah tut güzel düşün güzel olsun hersey, normal de bende baya pimpirikliyim ama iyi düşünüyorum sürekli 🙏😇