Azizinannesi2 mysweetbabyy ben normal düdüklüde 30dk pişiyor tencerede hiç yaomadim bu arada kuru mu yaş mı
Mrv_123_bg mysweetbabyy bamya hemen piser kirk dakika cok fazla erir kalır. Çatalla kontrol edin tencerede yaparsanız
mysweetbabyy Azizinannesi2 yas canım buzluktan çıkardım düdüklü 30 dakika da erimiyor mu kuru mu yapıyorsunuz