nez10 canım sen yanlışmı okuyorsun yazdıklarımı ben anlamıyorum ,ben zaten karşıyım bir kere yapılması taraftarıyım (beta yapmayı istiyorum yazmışım )gibi davranmanın ne anlamı var cevap vermek zorundada değilsiniz zorla sinirlenerek cevap vermeniz anlamı ne anlıyamadım? Ki ikinci gebeliğim zaten Beta bir kere yapılır başka yapılmaz burda okuyorum defalarca yaptıranı bana göre anlamsız ama karışmam insanlar kendilerini nasıl rahat hissediyorsa öyle yapar