Benim bat 12 kasim ama adet olmadim bugun gecikmemin 4. Gunu eczaneden test aldim ama strip test vermis ilk defa bu sekilde kullniyorum yaptm ama dogrumu yaptim bilmiyorum ve tek cizgi bu arada bu simdi yaptim sizce yanilma payi varmidir yoksa yarin sabah tekrar test yapmalimiyim