adennlilith1 merhabalar tedirgin olmanızı gerektirecek hiç bir şey yok inanın. Erken doğum nedeniyle 32. Haftadan beri her hafta gittiğim kontrolde aşağıdan vajinal usg ile muayene ettiler. Hatta hastaneye yattığım dönemde gün aşırı açıklık varmı kısalık var mı diye muayene ettiler. En son gittiğimde 36. Haftada erken doğum ihtimalimiz olduğu için doktor normal doğum için de muayene edelim dedi. Acısız bir işlem kesinlikle,hiç telaş yapmayın. Kendinizi rahat bırakın kasmadığınız sürece acı hissetmezsiniz.
Benim herhangi bir kanamam olmadı, kanama da nişan olmuyor bu arada. Sadece orda dokuda açıklık olup olmadığına bakarken biraz açtırdığı için esnemeden dolayı kanama olabilirmiş. Ama dediğim gibi kesinlikle acılı bir işlem değil. Dayanılamayacak bir şey değil. Sadece kendinizi kasmayın rahat bırakın hiç acımaz emin olun.