Bı oğlum var üç yaşında tekrar gebelik düşündüm ama olmadı 1bucuk sene boyunca doktora gittim adetin üçüncü günü itibarıyla sabah akşam klomen kullandım yumurta tam büyümemiş femera başlayalım dedi aynı şekilde sabah akşam onu da kullanıp gittim tam tamına olgun 4 yumurtam oluşmuş ama çatlatma iğnesi vurmadı çoğul gebelik olur diye progestan da vermedi bu şekilde nasıl olacak anlayamadım varmı böyle durum yaşayanınız?