Kızlar 11+4 olduk
Dün hastaneye gittik 🏨 devlet hastanesiydi. 2li test yatıracaktım doktor öteki hafta yaptır dedi.. 11 iken yaptıranda var. Cinsiyeti sordum henüz küçük dedi. 10 gün sonra ozel doktoruma gitsem cinsiyet söyler mi? Ultrasona fazla girmek de zararlı diyorlar ne diyorsunuz.