Ben 6-7 hafta arasında yaşadım ilaç aldım şuan 13+6 dayım iki haftadır ilaç kullanmıyorum geçti fakat bugün baya sancım vardı acıdı resmen Altan’da bir kaç kez sancı yaşadım sizlerde de oldu mu bu neden olabilir bebeğin hareketinden mi yada rahim büyüdüğü için mi acaba ???