Normalde 28. Haftada yapıyorlar kan uyuşmazlığı iğnesini, ama öncesinde kanama olunca da yapıyorlar. Benim 6 haftalıkken kanamam olmuştu, Ankara şehir hastanesi aciline gittim orada tahlili yaptılar. Daha sonra iğneyi almam için yönlendirdiler. Ankara’da Tunalı’nın sonunda Kocatepe’nin arkasında eczacılar odası var ordan alınıyor iğne. Kamu çalışanı olduğum için 3 lira gibi bir fark ödedim ben. Hemencecik yaptılar iğneyi de