Kızlar acil bilgisi olan söylesin.
Diyarbakır bahçecide tüp bebek tedavisi oldum kalp atışını duyduktan sonra oksapar iğne için rapor çıkaracaklarını söylediler. Fakat ben Diyarbakır’a 4 saat uzak bi yerde yaşıyorum. Bugün hemşireyle görüştüğümde Diyarbakır genesis hastanesine giriş yapıp doktorumun adını söyleyip o şekilde rapor çıkarabileceğimi söyledi. Benim şu anda Diyarbakır’a gitmem imkansız bu raporu ben daha başka nasıl çıkarabilirim ? Bana yardımcı olun. Bu iğneyi de uzunca bi süre kullanıcam gibi görünüyor.