limoncicegim2 Betus4554 yani karan tel başına güzel ikisi sanki olmamış karan Araz derken bile sanki kaan araz diyormuş gibi oluyor zaten tabiki karar sizin 🥰
N_A_Z_L_I_M Betus4554 Ortanca oğlumun adı Aras şimdi 34 haftalık hamileyim Kaan düşünüyoruz tam olarak karar veremedik.. Tek isim daha güzel ☺
Betus4554 limoncicegim2 evet söylerken de zorlaniyo insan Kaan sanki daha iyi gibi Eşim de Kaan daha iyi diyo bakalım 🤫🤗
Betus4554 N_A_Z_L_I_M çok güzelmiş ikisininde ismi eşim Araz istiyo bende tek Araz olsun istemedim ikimizin de gönlü olsun diye böyle düşündük 😇