Beyazeller Çok fazla hemde. Kontrol etmeye çalışsam da olmuyor. Sağlıklı mı değil mi diye hep endişeliyim. Hamile gibiyim ama bazı belirtileri düşününce sanki değilmişim gibi(bulantı,kusma,aşermem hiç olmadı) de hissediyorum. Halbu ki kanda ve idrar testinde hamileliğim tescillendi ona rağmen kaygılarım var. 🙈Doktora gidip keseyi ve çocuğu görene kadar sakinleşemeyeceğim galiba