atamomy evet herkes aynı korkuyu kaygıları yaşıyor, bende çok yaşadım hala yaşıyorum her kontrol öncesi heyecan stres bir aksilik çıkacak mı diye, ama artık kendime diyorum ki sen ne yaparsan yap her şey allahtan, doktorumun bana demişti ki bebek doğacaksa istersen marsa çık yine doğacak sağlıkla , ama doğmayacaksa da sen ne kadar dikkat edersen et doğmayacak demişti yani endişelere kapıldığımda diyorum ki ne kadar endişe edersem edeyim nasip olmayacaksa olmayacak, nasip olacaksa da kimse geçemez önüne hayırlısını isteyelim dua edelim hep ❤️