mrvak Ireemkcn bepanthol ve mustelayı önerdiler bana ama ben bepantholu seçtim içerik olarak daha çok hoşuma gitti 😌
Ireemkcn aylinpalaa çevremdekiler hemen bitiyo bepanthol dediler ama bilemedim kararsız kaldım hangisi iyi kötü
aylinpalaa Ireemkcn yani sudocrem gibi aşırı yoğun kıvamlı değil ama orta boy bi tüp bize 2-3 hafta gidiyor
Hestiaa Bepanthol, Mustela, Sudocrem zatarlı kimyasallar içeriyorlar. Doğal ve temiz içerikli ürünlere bakın bence. Ben Iva Natura aldım, Weleda, Minoris, Eco gibi markaları araştırabılırsınız tamamen doğal içerikli
Nskyhn Ireemkcn pişik olmadıkça krem kullanmayin. Ph değerini düşürüyor. Pişik olunca da hametan kesinlikle anında geçiriyor
yinehamile Ireemkcn ilk Sebamed kullanıyordum, sonra Kızım ağır pişik olunca Beponthole geçtim, şimdi ise Sudocrem kullanıyorum. Bana sorarsan içlerinden en iyisi Sudocrem ama biraz daha yağlı çabuk emilmeyen bi dokusu var, Beponthol daha hızlı emiliyor. Yeni doğan icin ise ilk başta Beponthol kullanmak daha iyi olur birkaç ay sonra da Sudocreme geçersin.
berceste5155 Ireemkcn bu markalar haricinde rahiki mahtum markası var temiz içerikli ben kızıma kullanıyorum memnunum bir kutu 1 aydan fazla gidiyor benim iki aya yaklaştı hala kullanıyorum
prematureannesi_ Ireemkcn bepantol vardı iyi gelmedi ıva natura da iyi gelmiyor ama diğer ürünleri çok güzel hamazinc kullanıyorum sağlık ocağı yazıyor kuru kalmıyor altı o yüzden pişik olmaya meyilli