Hazal44 Crescent96 belli olmadı mı cinsiyet bende senle aynıyım yarın cinsiyet öğrenmek için gidicem göstermez mi kendini
Maysaamoms5 Crescent96 Banada %60 kız demişti 12 haftadan sonra, dün 16+2 de net kız olduğunu öğrendim ♥️ gönlünce olsun kuzum
Crescent96 Maysaamoms5 Aminn canım hepimizin 🫶🏼 Bir oğlum var gönlümüzden kız geçiyordu sağlıklı olsun tabii ki😇
Mmeelloo Heycanlibekleyisim ya cok teşekkür ederim doktorumuz bir tahminde bulunmuyor çok merak ediyorum 🙈
Heycanlibekleyisim Heycanlibekleyisim bende cuma günü öğrenecem inşallah 10 haftalık olduk doktorum gidebilirsem söylerim dedi