asli45 pişik olmadsn sürmeye gerek yok bence oranın ph değerini bozuyor ben pişik olmayinca hiçbir şey sürmüyorum. Bir kere çok kaka yapmaktan pişik oldu hametan sürdük hemenn geçiyor. Bı de bazen kakasını çok yaparsa pişik olmasın diye arada hametan sürüyorum. Ama durduk yere sürmeyin gerek yok. Olursa da hametan.