Zynp_si
Başka şikayetiniz varmıydı bende kaşıntı vardı , benim sizinkinden çok daha yüksekti
2 gün hastanede yattım gözlem altına alındım
Serum ve ilaç kullandım , 2 saatte bir nst bağlandı
Şimdi çıktım ilaç kullanıyorum biraz düştü değerlerim ve hergün nst ye hastaneye gidiyorum hala yakın takipteyim 🙏🏻Şuan 33 . Haftadayım İstenilen oranda düşmezse 37 . Haftaya kadar bekleriz , sonra alırız dedi doktorum ben normal istiyordum . Böyle bir riskim var düşmezse mecburi sezeryan olucam
Sizede çok geçmiş olsun değerleriniz benden çok daha düşük ilaçla hallolur korkmayın