Canisi44 36 haftadayım sezaryen hiç konuşmadık suyum doguma kdr beni idare ederse normal olacak azalma olrsa ekstradan mecbur sezaryene alcak ama su an haftada 2nst giriyorum smdilik ii gidiyor bebegm zayıf kilo alımı falan yavaş oyuzden acıkcadı bian önce doğsun en azından dısarıda besleyebilirim diye düşünüyorum ama sezaryen den de korktgm ıcın doktorla knsmadm hiç