Zeynepp__ Hanımlar bugün 32+1gunluk olduk dün kıpır kıpır olan bebeğim bugün daha bi kere hareket etti ve bunun yanı sıra bel ve kasik ağrım var niye böyle oldum aynısını yaşayan varmı
Hestiaa Endişe etmeyin haftalar geçtikçe bebek daha fazla uyuyormuş ve yeri daraldığı için tekme sayısı da azalıyor. Ancak döndüğü zaman hareketını hıssedıyorsunuz
Hestiaa Bel ve kasık ağrısı da suyun gelmediği yada kasılma ve sancıları düzenli şekilde olmadıkca korkulacak bırsey yok demıstı doktorum sizin haftanızdayken.Hatta giderek bu ağrılar artıcak mümkün oldukça yatma hareket et kısa kısa yürüyüşler yap demişti
Hestiaa Zeynepp__ Normaldir rahim ağırlaştıkca baskı yapıyormuş ama bütün gün dinlenseniz bile hiç geçmiyorsa yine de bir kontrole gidin içiniz rahat olsun isterseniz.
ikona Haftaya girdigimden beri benimde bebegim az hareket etmeye basladı. Sol sırtımın agrısınsan geceleri bile uyuyamıyorum. Genelde ılık duş ve biraz yürüyüs iyi geliyor