Mrvgns benim de ilk gebeligimde oyle olmuştu tesadüfen kontrol icjn gitmiştim doktor bana hiç suyun kalmamış acil bugun dogum yapman lazım dedi sancim da yoktu suni sanci vermişlerdi…ama gec gittiğim için bebeğim oksijensiz kalmıştı akciğerleri tam gelişmemiştir 15 gun kuvese koymuşlardı..ama sizin ki tam bitmemiş ve doktor kontrolünde Allah in izniyle bisey olmayacaktır siz olumlu düşünmeye çalışın Allah im sağlıklı kolay doğumlar nasip etsin inşallah 🙏🙏🥰