Esmaww
Canım çok yüksek değerlerim göre kaşıntım vardı ama aşırı değildi . Bende iki gün yattım 7 serum bağlandı ve ilaç tedavisi yapıldı . Ayrıcada 2 saatte bir nst bağlandı . Nst ve ultrasonlarım iyi çıktığı İçin 2 gün yattırıldım ve sonra taburcu oldum
Ama hergün nst ve kontrol İçin hastaneye gidiyorum hala yakın takip ediliyorum
İlaç kullanıyorum değerlerim biraz olsun düştü kaşıntım geçti çok şükür
Sizede çok geçmiş olsun rabbim şifa versin inşallah 🙏🏻