Merhaba kızlar dün hastaneye gittim sancım çıktı nstde ve açıklığım 1 santimdi doktor yatış yapalım dedi ama ben suni almak istemediğim için sancımı evde çekip öyle gitmek istediğimi söyledim 36 haftalık olduk bugün yani bu haftayı tamamlarsak 37 girmiş oluyoruz bu haftalarda normal doğum oluyor mu yoksa sezaryen mi oluyor ?