KumsAlyaa Summerwine Evet canım 7. Haftada lekem oldu bu sebeple başlattı Progestana hala devam ediyorum aslında hiç sormadım da bırakıcam mı bırakmayacağım mı diye
KumsAlyaa yagmur50 Bana ilk keseyi görmeye gittiğim zaman I mom omega başlattı hamilelik sonuna kadar kullanacaksın dedi bende kullanıyorum günde 1 tane
yagmur50 KumsAlyaa ben 2 kayıp yaşadım hiç bırakmadım ı Momu gebe kalmadan öncede kullanıyordum neden bıraktırmadı acaba doktorunuz genelde herkes ilk 3 ay kullanıyor sonra başka birşey yazıyor ama vardır bir bildiği demekki her doktor bir olmuyor
KumsAlyaa Betulkrbs20042022 Yani haklısın canım benim kafamı karıştıran özele ayrı devlete ayrı gidiyorum omegayı birisi verdi magnezyumu birisi zaten kan ve d vitamini sağlık ocağı vermişti o yüzden acaba farklı doktorlar verdi diye şüpheye düştüm
1erkekkannesiiii KumsAlyaa mümkün oldukça tek doktora bağlı kal. Özellikle güvendiğine sor bu ilaçlar birlikte kullanılıyorum bir sorun olur mu diye en azından içiniz rahat eder canım
Der_0 KumsAlyaa yok gülüm endişe etme doktor herkesten iyi bilir herkesin doktoru farklı ilaçlar verir ❤️
KumsAlyaa Hestiaa Evet canım o yüzden bana çok geldi sanırım birde burda okuyoruz etkilenip şüpheye düşüyoruz bazen
Allahkahretmesin1 KumsAlyaa burda kimse sana onu kullanma veya kullan diyemez fazla olup olmadığını da söyleyemez doktorunuza sormayı niye düşünmüyorsunuz
KumsAlyaa 1erkekkannesiiii 24. Hafta kontrole gittiğimde özeldeki doktoruma sorucam canım aynen haklısın
Tubakasap KumsAlyaa hiç korkmanıza gerek yok bende çok kullanıyorum tiroid için bende kullanıyorum artı bulantilarim için günde 11 hapı geçiyor. Çocuğa hiç bir zararı yok
Nazlican46 KumsAlyaa valla az mı çokmu bilemedim hatta bakınca acaba benmi eksik alıyorum ilaç dedim 😂 bende sabahları Ferrum kan ilacı kahvaltıdan sonra da magnezyum magosit başka da yok 28 haftalık gebeyim normal herhalde