Bebisinizz Meryem_K bizde yarın 25 hafta olacaz 3-4 gündür göğüslerim tekrardan hassaslaşmaya başladı birde çok kendimi yorduğumda sol kasığım ağrıyor onun dışında iyiyiz şükür siz nasılsınız🥰🥰
Meryem_K Bebisinizz çok şükür cnm. Bende gece falan hangi yönüme yatsam o taraf kalçam çok kötü acıyor
Bebisinizz Meryem_K ay benimde öyle kalçam değil de sol tarafıma yattığımda sol bacağım ağrıyor sağa geçiyorum sağ ağrıyor😂 ağırlaştık iyicene 🙈 sağlıkla gelsinler inşallah💖