Kizlar, arkadasim icin yaziyorum.
Yarin adet gunu normalde, tum gebelik belirtileri var midesi bulanma dahil.. ancak dun verdigi kanda beta degeri 0,2 yukselir mi sizce ne dersiniz?
Buarada adetleri genelde duzenli olurmus.. gec dollenme olabilir mi acaba diye bi dusundum.