Benim de öyleydi hatta ben burada okuduklarımdan dolayı kontrole gidince 2.300-400 falandır kesın dıye dusunuyodum doktor 1600 diyince üzülmüştüm ama kilosu az vs herhangı bırsey demedıgı ıcın normal demekkı dedim. 36. Haftamda 2900 olmuştu.Yarın doğumum var muhtemelen 3 kıloyu gecmıstır coktan.
Son haftalarda iki üç günde bile inanılmaz değişiyo kilosu.hiç moralınızı bozmayın