Mekklc valla haklısınız benım daha ılk gebelıgım, stres olmamak ıcın gıtmedım ne yalan söylyim bence daha buyuk etkısı olur dıye , zaten kendımı ıyı hıssedıyorum, sadece ara ara cok az sarıya çalan beyazımsı akıntım var, ve bende bel sırt agrısı oluyor, ama kasık agrısı yaşamıyorum, herkesde farklı seyler gosterıyor, cok sıddetlı bısı olmadıkda bence ılk haftalarda normal, yarın adet gunumun ustunde 7 gun gecmıs oluyor, doktora gıdıcem, kan mı alıcak yoksa ultrasonlamı bakıcak bılmıyorum :)