Slm kızlar 19+6 yız.Doktorumuz erken doğum riski varmı diye vajinal ultrason yapmak istiyor.İlk gebeliğimde böyle birşey yoktu yeni çıkmış sanırım bu sistem.Olan varmı acaba aranızda herhangi birşey yaşadınız mı sonrasında?Nasıl bir muayene yaptı doktorunuz?Aklım karışık biraz riskli olurmu kokuyorum😒