Hiç üzülme ben ilk 5 ay çok kötüydüm, Allah ım hamilelik böyle bişeymiymiş nolur biran önce bitse diye ağlıyordum o kadar hayattan soğumuştum. 5.-aydan sonra bir enerji geldi, kendımı ıyı hıssetmeye basladım vs. Zaten 2.trimester için doktorlar da balayı dönemi diyorlar.Sık biraz dişini 22.Haftadan sonra yavas yavas keyıflenıceksın