Yaklaşık 7 aydır bebek için çalışıyoruz ☺️ 7 ay öncesine kadar adetlerim hiç aksamaksızın 28 gün de bir olurdu. Ne zaman ki çocuk yapmaya başladık 33-35 gün arasında olmaya başladı ve adetim 4 gün kadar anca sürüyo. Ters giden bi problem olabilir mi benim gibi yaşayan var mı acaba ? Bu arada bu ay 3 gün gecikme ama test negatif 😞