5 haftalık hamileyim ve haftaya doktor kalp atislarini dinlicez dedi dün kesenin büyüklüğünü 10 mm olması gerekiyor dedi ve benim ki 7.6 büyümüş kesenin içi boş da olabilir ya da başka bi sorun da olabilir dedi haftaya netlesicek hepsi dedi daha önce böyle bi sorunla karşılaşan var mı
Korkuyorum ilk hamileliğim